HOME

зерттеу пәні анықтама - педагогикалық психологияның зерттеу пәні

페이지 정보

작성자 Benjamin 댓글 0건 조회 5회 작성일 24-10-01 09:04

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=зерттеу+пәні+анықтама+педагогикалық+психологияның+зерттеу+пәні
 
 
зерттеу пәні анықтама - педагогикалық психологияның зерттеу пәні [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Педагогикалық психология — балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелері туралы білімдерді қарастыратын, сондай-ақ мұғалімдердің, тәрбиешілердің, ата-аналардың, педагогикалық топтар мен ұжымдардың іс-әрекетінің психологиялық негіздерін. Педагогикалық психологияның зерттеу әдістері Қорыта келе, педагогикалық психология өзінің жеке пайда болу және даму тарихы бар, оны талдау-зерттеу. А.М.Матюшкин; Педагогикалық психологияның зерттеу әдістері Бақылау Әңгімелесу Сұхбат жүргізу Сауалнама Эксперимент Іс-әрекет Бақылау – адамды мақсатты, жүйелі зерттеудің эмпирикалық әдісі. Әңгімелесу педагогикалық Қорыта келе, педагогикалық психология өзінің жеке пайда болу және даму тарихы Қолданылған әдебиеттер тізімі: 1. Жарықбаев Қ. Жалпы психология Алматы: 2004 Назар аударғандарыңыз үшін рахмет. ВКонтакте. Одноклассники. Педагогикалық психология көбінесе «нақты іс-әрекет» негіздемсі бойынша ажыратылатын жалпы психологиялық білімдердің дербес салаты ретінде қарастырылады, оның негізінде оның басқа тағы екі жағы өз көріністерін тамады. Бұл тұжырым, педагогикалық психологияның негізін білім беру іс-әрекетінің өзі, немсе, педагогикалық психологияның негізін салушылардың бірі П.Ф. Каптеревтің анықтауындай, білім беру процесінің механизмдері мен заңдылықтары қалайтынын білдіреді. П Е Зерттеу пәні: педагогикалық процесс Д А Г Мақсаты: арнайы мақсатты, бағдарлы ұйымдастырылған О оқыту мен тәрбие процесін жүзеге асыру К А Міндеттері: тәрбиелік, оқыту, білім беру, дамыту. қызметтерін атқару. Сурет-37. антропологиясы, педагогикалық психология айналысады. Құндылық – бұл обьектінің жағымды және жағымсыз жақтарын білдіретін. Зерттеу пәні – нысан бөлшегі, бір тарапты, яғни бұл түбегейлі зерттеуді қажет еткен нысанның теориялық не практикалық тұрғыдан өте маңызды сапа-қасиеттері, қырлары мен сырлары. Әдетте, проблема шешімі зерттеу мақсатын құрайды. 98. 4. Педагогикалық зерттеу әдістеріне сипаттама. 5. Теориялық зерттеу әдістері. Педагогикалық психология саласындағы зерттеулер білім беру мен тәрбиелеудің мәнін дұрыс түсінуге, оқулықтар мен оқу құралдарына қойылатын әр түрлі талаптарды анықтауға, оқушылардың ақыл-ой әрекеті мен мінез-құлығын басқара отырып, олардың дамуын қамтамасыз ететін білім беру және тәрбиелеудің тиімді тәсілдерін тауып негіздеуге мүмкіндік береді. Термин психологиялық — педагогикалық әдебиетте арнайы білім беруді қажет ететін балалар категориясын ажырату үшін қолданылады. Денсаулық. Педагогикалық психологияда кө бінесе эмпирикалық ә діс қ олданылады. Бақ ылау – педагогикалық психологияда (жә не жалпы педагогикалық тә жірибеде) адамды мақ сатты, жү йелі зерттеудің эмпирикалық ә дісі. Байқ ауғ а алынғ ан ө зінің байқ ау объекті болып табылатынын білмейді, байқ ау жаппай немесе таң даулы бола алады. Ө зін-ө зі бақ ылау – адамның рефлекстік ойлау негізінде ө зін-ө зі бақ ылау ә дісі (ө зін-ө зі бақ ылау объекті болып мақ саттар, мінез-қ ұ лық тү рткісі, қ ызметінің нә тижесі бола алады). Бұ л ә діс ө зіне-ө зі есеп берудің негізінде жатыр. Ғы-лыми-педагогикалық зерттеу эмпирикалық тексеруге болатын нақты қойылған деректерге негізделеді, белгілі болған теорияларға сүйенеді, мақсатты бағытталған, жүйеленген, барлық элементтердің, әдістердің өзара байланысымен ерекшеленеді. Онда эмпирикалық, логикалық және теориялық танымдық міндеттер сараланып шешіледі. Зерттеулерді жіктеуді талдау мәселесі педагогикалық әдебиет-терде біршама қарастырылған. Типология бойынша зерттеудің жік-телуі 60-шы жылдары пайда болды. Жоспар: 1. Жас ерекшелігі психологияның пәні. 2. Жас ерекшелігі психологияның проблемалары. 3. Жас ерекшелігі психологияның ғылыми зеттеу әдістері. Педагогикалық психология көбінесе «нақты іс-әрекет» негіздемсі бойынша ажыратылатын жалпы психологиялық білімдердің дербес салаты ретінде қарастырылады, оның негізінде оның басқа тағы екі жағы өз көріністерін тамады. Бұл тұжырым, педагогикалық психологияның негізін білім беру іс-әрекетінің өзі, немсе, педагогикалық психологияның негізін салушылардың бірі П.Ф. Каптеревтің анықтауындай, білім беру процесінің механизмдері мен заңдылықтары қалайтынын білдіреді. Ал, кеңінен алғанда, ғылымның зерттеу пәні ол объектте нені зерттесе сол болып табылады. Келтіріліп отырған анықтама педагогикалық психологияның зерттеу пәнінің кҥрделігі, кӛп аспектілігі мен біртекті еместігін дәлелдейді. Педагогикалық психологияның қазіргі уақытта даму ауқымы одан сайын кеңейіп отыр. Мысалы, дьюти фри астана сайт отандық педагогикалық психология оқытуды басқарудың психологиялық механизмдерін зерттейді (Н.Ф. Талызина, Л.Н. Ланда және т.б.) және білім беру процесін жалпы зерттейді (В.С. Лазарев және т.б.); іс-әрекеттердің жинақтап. Педагогика ғылымының зерттеу пәні. A) Жеке тұлғаның даму процесі. B) Білім беру жүйесі. C) Педагогикалық процесс. D) Оқушылар ұжымын қалыптастыруға. Педагогикалық шеберлік» атты оқу – әдістемелік құралының мазмұны пәннің теориялық және практикалық курсын қамтыған. В.А.Сластениннің педагогикалық шеберлікке берген анықтамасы Ю.П.Азаровтың пікіріне жақын, ол педагогтік шеберлікті педагогикалық технологиямен өзара байланыстырады, дегенмен, ол тек операциялық компоненттермен шектелмеуі керек, адамның жеке іскерлігі мен оның бойында педагогтік процестің жоғары тиімділігін анықтайтын қасиеттерінің сабақтасып жатуы керек деген пікір айтады. 3. Білім беру құзыреттілігі – педагогикалық және әлеуметтік психологияның негіздерін қолдана білу қабілеті. 2. Педагогикалық озат тәжірибені терең зерттеу және оқу – тәрбие процесіне енгізу. Педагогикалық психологияның зерттеу пәні болып адамның әлеуметтік мәдени тәжірибені меңгеру заңдылықтары, фактілері және осы процестің білім беру процесінің әртүрлі жағдайларында. Ғы-лыми-педагогикалық зерттеу эмпирикалық тексеруге болатын нақты қойылған деректерге негізделеді, белгілі болған теорияларға сүйенеді, мақсатты бағытталған, жүйеленген, барлық элементтердің, әдістердің өзара байланысымен ерекшеленеді. Онда эмпирикалық, логикалық және теориялық танымдық міндеттер сараланып шешіледі. Зерттеулерді жіктеуді талдау мәселесі педагогикалық әдебиет-терде біршама қарастырылған. Типология бойынша зерттеудің жік-телуі 60-шы жылдары пайда болды.

транспортный коридор это простыми словами, тмтм фотоға текст жазу ия білем бәріне мен кінәлі скачать, енді мені кешір жаным скачать файл типі, файл типтері буржуазия мысал знания, буржуазия деген не 7 сынып плацента құрамындағы мына құрылымдардың қайсысы гормон түзеді:, әметов ботаника скачать приглашение на ауызашар на казахском, ифтар и ауызашар разница биржа дегеніміз не, еңбек биржасы деген не раушан гүлділердің жемісі, раушан гүлділер тұқымдасына жататын жеміс ағашы




жана жыл сценарий балабакша
қазақ жұмбақтарының жиналу зерттелу тарихы
құрманай омарова сағындым сені скачать
бозторгай фильм казахстан
ауа райы жанакорган 1ай

.
==============================================================

~~~~~ астана - алматы автобус сколько ехать ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.