طراحی سایت فروشگاهی
페이지 정보
작성자 Shari Garlock 댓글 0건 조회 14회 작성일 24-08-25 14:10본문
این بخش یک بخش جذاب برای مشتریان است. بسیاری از مشتریان از این که نظرشان خواسته شود احساس قدرت می کنند. همچنین سایت شما به عنوان سایت مشتری مدار معرفی می شود. سایر مخاطبان نیز با توجه به نظر سایرین نسبت به کالای مورد نظر و خرید آن اعتماد بیشتری می کنند و احتمال خرید آنها بالا می رود.
امروزه بهرهمندی از خدمات دیجیتال مارکتینگ تبدیل به یکی از اساسیترین و مهمترین کارهای بهترین شرکت طراحی وب سایتها و مجموعهها شده است.
صفحه طراحی وب سایت در تهران فرود یا لندینگ پیج ویترین سایت و وبلاگ است. مخاطب بر اساس صفحه فرود، در مورد کار، نوشته، محصول و یا یک برند قضاوت میکند.
با بزرگ شدن سایت یا وبلاگ، احتمالاً به سادگی نمیتوانید همهی صفحههای ورود را مدیریت کنید، بنابراین، احتمالاً باید تعدادی از صفحههای ورود کلیدی را انتخاب کرده و بر روی آنها وقت بیشتری بگذارید.
کسانی که با فضای سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو آشنا هستند، معمولاً با شنیدن نام صفحه فرود یا Landing Page بحثهای مربوط به SEO را به خاطر میآورند.
البته در سئو هم بحث لندینگ پیج یا صفحه فرود وجود دارد، اما اصل این بحث، گستردهتر و هزینه طراحی سایت ارزان جدیتر است و در فضای بازاریابی محتوا، به مفاهیم مختلف دیگری هم اشاره دارد.
انواع صفحه فرود یا لندینگ پیج
صفحهی اصلی و اولیهی سایت که اصطلاحاً به آن خانه یا Home هم میگویند، قاعدتاً یک لندینگ پیج کلیدی در هر سایت و یا وبلاگ است.
اما صفحه اول یک سایت، الزاماً تنها صفحه فرود آن سایت نیست.
به عنوان مثال، ممکن است بازدیدکنندگان، از طریق جستجو در گوگل به سایت یا نوشته وبلاگ برسند.
پس صفحهای هم که از طریق موتور جستجو به بازدیدکنندگان معرفی میشود، عملاً یک لندینگ پیج محسوب میشود.
سایر صفحه های فرود
در حقیقت استفاده از اصول ریتم به تکرار عناصر به منظور ایجاد ثبات، انسجام یا تقویت یک پیام خاص اشاره دارد. تکرار ویژگی المان هایی مانند لوگو، رنگ های برند، رنگ های مکمل، و استفاده از حروف و پیکتوگرام های یکسان، هویت برند و حضور شما را در سرتاسر وب و دنیای دیجیتال را تقویت می کند.
بسته به نیاز مشتریان طراحی کمپینهای تبلیغاتی مختلفی را طراحی و اجرا میکنیم که طراحی کمپین یکی از تخصصهای ویژه آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ محسوب میگردد.
ویژگی سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی موفق باید با سرعت بالا لود شود و به مشتریان توضیحات کافی و مناسبی را در خصوص محصولات ارائه داده و سادهترین حالت استفاده از سایت را با بهرهگیری از امکانات مختلفی فراهم نماید.
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای دیجیتال است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای دیجیتال گردند.
حرکت ویژگی مهمی است که وقتی در هزینه طراحی سایت ارزان وب اعمال می شود، بازدیدکنندگان را از یک عنصر به عنصر بعدی هدایت می کند. با کنترل اندازه، جهت و ترتیب عناصر در ترکیب المان های مختلف یک صفحه وب، می توانید مسیر حرکت چشم کاربر را بطوریکه می خواهید در سراسر وب سایت خود هدایت کنید.
تصاویر وب سایت می تواند تنها در چند ثانیه پیامی را که در نظر دارید برای بازدیدکنندگان ارسال کنید تقویت و منتقل کنند. یکی از دلایل اهمیت بالای تصاویر این است که پیامی را که یک تصویر به تنهایی در یک نگاه می تواند به کاربر برساند شاید نتوان با چندین صفحه متن منتقل کرد به همین خاطر از تصاویر ممکن است برای نمایش محصولات یا موقعیت مکانی کسب و کار، نمایش تصاویر یک رویداد، یا استفاده از آیکن ها و پیکتوگرام های مختلف برای افزودن کمی جذابیت به طراحی سایت استفاده شود.
انیمیشن
امروزه بهرهمندی از خدمات دیجیتال مارکتینگ تبدیل به یکی از اساسیترین و مهمترین کارهای بهترین شرکت طراحی وب سایتها و مجموعهها شده است.
صفحه طراحی وب سایت در تهران فرود یا لندینگ پیج ویترین سایت و وبلاگ است. مخاطب بر اساس صفحه فرود، در مورد کار، نوشته، محصول و یا یک برند قضاوت میکند.
با بزرگ شدن سایت یا وبلاگ، احتمالاً به سادگی نمیتوانید همهی صفحههای ورود را مدیریت کنید، بنابراین، احتمالاً باید تعدادی از صفحههای ورود کلیدی را انتخاب کرده و بر روی آنها وقت بیشتری بگذارید.
کسانی که با فضای سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو آشنا هستند، معمولاً با شنیدن نام صفحه فرود یا Landing Page بحثهای مربوط به SEO را به خاطر میآورند.
البته در سئو هم بحث لندینگ پیج یا صفحه فرود وجود دارد، اما اصل این بحث، گستردهتر و هزینه طراحی سایت ارزان جدیتر است و در فضای بازاریابی محتوا، به مفاهیم مختلف دیگری هم اشاره دارد.
انواع صفحه فرود یا لندینگ پیج
صفحهی اصلی و اولیهی سایت که اصطلاحاً به آن خانه یا Home هم میگویند، قاعدتاً یک لندینگ پیج کلیدی در هر سایت و یا وبلاگ است.
اما صفحه اول یک سایت، الزاماً تنها صفحه فرود آن سایت نیست.
به عنوان مثال، ممکن است بازدیدکنندگان، از طریق جستجو در گوگل به سایت یا نوشته وبلاگ برسند.
پس صفحهای هم که از طریق موتور جستجو به بازدیدکنندگان معرفی میشود، عملاً یک لندینگ پیج محسوب میشود.
سایر صفحه های فرود
در حقیقت استفاده از اصول ریتم به تکرار عناصر به منظور ایجاد ثبات، انسجام یا تقویت یک پیام خاص اشاره دارد. تکرار ویژگی المان هایی مانند لوگو، رنگ های برند، رنگ های مکمل، و استفاده از حروف و پیکتوگرام های یکسان، هویت برند و حضور شما را در سرتاسر وب و دنیای دیجیتال را تقویت می کند.
بسته به نیاز مشتریان طراحی کمپینهای تبلیغاتی مختلفی را طراحی و اجرا میکنیم که طراحی کمپین یکی از تخصصهای ویژه آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ محسوب میگردد.
ویژگی سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی موفق باید با سرعت بالا لود شود و به مشتریان توضیحات کافی و مناسبی را در خصوص محصولات ارائه داده و سادهترین حالت استفاده از سایت را با بهرهگیری از امکانات مختلفی فراهم نماید.
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای دیجیتال است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای دیجیتال گردند.
حرکت ویژگی مهمی است که وقتی در هزینه طراحی سایت ارزان وب اعمال می شود، بازدیدکنندگان را از یک عنصر به عنصر بعدی هدایت می کند. با کنترل اندازه، جهت و ترتیب عناصر در ترکیب المان های مختلف یک صفحه وب، می توانید مسیر حرکت چشم کاربر را بطوریکه می خواهید در سراسر وب سایت خود هدایت کنید.
تصاویر وب سایت می تواند تنها در چند ثانیه پیامی را که در نظر دارید برای بازدیدکنندگان ارسال کنید تقویت و منتقل کنند. یکی از دلایل اهمیت بالای تصاویر این است که پیامی را که یک تصویر به تنهایی در یک نگاه می تواند به کاربر برساند شاید نتوان با چندین صفحه متن منتقل کرد به همین خاطر از تصاویر ممکن است برای نمایش محصولات یا موقعیت مکانی کسب و کار، نمایش تصاویر یک رویداد، یا استفاده از آیکن ها و پیکتوگرام های مختلف برای افزودن کمی جذابیت به طراحی سایت استفاده شود.
انیمیشن
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.