HOME

классицизм мен сентиментализм - қазақ әдебиетіндегі классицизм

페이지 정보

작성자 Tamera 댓글 0건 조회 15회 작성일 24-08-01 12:38

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=классицизм+мен+сентиментализм+қазақ+әдебиетіндегі+классицизм
 
 
классицизм мен сентиментализм - қазақ әдебиетіндегі классицизм [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Классицизм (латынша – cklassicus – ең үлгілі). XVII-XVIII ғасырларда Европа әдебиетінде классицизм бағыты туды. Бұл бағыттың классицизм деп аталатын себебі, Европа әдебиеті ерте замандағы Грек және Римнің классик әдебиеттерін өздеріне үлгі етіп ұстады. Ертедегі Грек, Рим әдебиеттерінің әсері тек сол кезде ғана болып қойған жоқ, онан кейін де болды. Тақырып таңдап алу және шығармаға қатысушыларын іріктеу мәселелері классицизм тәртібіне бағынып отырады. Әдебиетте суреттелетін адамдар үстем таптан алынды. Төменгі таптардан шығармаға адам кіргізуге тек комедияларда ғана рұқсат етілді. Классицизм «әдеби стиль, ол әзірленді, Францияда 17 ғ. Ол алды тарату Еуропадағы 17-19 ғғ. Жіберуді өтінген антикалық ретінде мінсіз үлгі. Классицизм орыс әдебиетіндегі – белгілі бір бағдары, өнер, придававший ерекше мәні бар осындай жанрлар, эпикалық поэма, ода, трагедия. Жанрының негізін қалаушы ын болып саналады Ломоносов, трагедия «Сумароков. В оде совмещались публицистика және лирика. Комедия болған тікелей қатысы античным мезгілдеріне, ал трагедиях повествовалось қайраткерлері туралы отан тарихы. Туралы айта отырып, ұлы ресей қайраткерлері кезең классицизм, туралы айта кеткен жөн Державине, Княжнине, Сумарокове, Волков, Фонвизине және т. б. Дәстүрлі халықаралық әдеби қауымдастық ретінде танылған барокко, классицизм Қазақ әдебиетіндегі ағым, бағыттарды айқындаған профессор. Сентиментализм жеке адамның жан дүниесін көңіл – күйін суреттеуге ерекше мән берді. Бұл бағыттағы жазушылардың шығармаларында отбасылық тұрмысты, күнделікті тіршіліктің жеке көріністерін баяндауға ұсақ және орта буржуазия, қолөнершілер, крестьяниндердің өмірін сипаттауға мол орын берілді. Сөйте тұра сентиментализм классицизммен күресте біраз қажет нәрседен айырылып та қалды. әдебиетте ірі тақырыптардан аулақ әкетті; тірішіліктегі ұсақ – түйек күйкі жайлармен көбірек әуестенді; адамның жеке қара басына ден қойыңқырап, қоғамдағы халықтық мәні бар келелі мәселелерден сырт қалып қойды. Сөйтіп, үндістан діні бұл ағымның ғұмыры да онша ұзаққа бармады. Сөйте тұра сентиментализм классицизммен күресте біраз қажет нәрседен айрылып та қалды: әдебиеттегі ірі тақырыптардан аулақ әкетті;тіршіліктегі ұсақ-түйек, күйкі жайлармен көбірек әуестенді; адамның жеке қара басына ден қойыңқырап, қоғамдағы халықтық мәні бар келелі мәселелерден сырт қалып қойды. Жоспар. Кіріспе. Негізгі бөлім. 1. Сентиментализм ағамы хақында. 2. Біржан-ақын, лирик. Русский сентиментализм. Қазақ прозасы және сентиментализм. Әдеби дәстүр мен әдеби даму. Екі томдық шығармалар жинағы. Қазақ әдебиетіндегі модернизм: Арнаулы курсқа бағытталған көмекші. Сөйте тұра сентиментализм классицизммен күресте біраз қажет нәрседен айрылып та қалды: әдебиеттегі ірі тақырыптардан аулақ әкетті;тіршіліктегі ұсақ-түйек, күйкі жайлармен көбірек. Классицизм (латынша – cklassicus – ең үлгілі). XVII-XVIII ғасырларда Европа әдебиетінде классицизм бағыты туды. Бұл бағыттың классицизм деп аталатын себебі, Европа әдебиеті ерте замандағы Грек және Римнің классик әдебиеттерін өздеріне үлгі етіп ұстады. Ертедегі Грек, Рим әдебиеттерінің әсері тек сол кезде ғана болып қойған жоқ, онан кейін де болды. Тақырып таңдап алу және шығармаға қатысушыларын іріктеу мәселелері классицизм тәртібіне бағынып отырады. Әдебиетте суреттелетін адамдар үстем таптан алынды. Төменгі таптардан шығармаға адам кіргізуге тек комедияларда ғана рұқсат етілді. Классицизм «әдеби стиль, ол әзірленді, Францияда 17 ғ. Ол алды тарату Еуропадағы 17-19 ғғ. Жіберуді өтінген антикалық ретінде мінсіз үлгі. Классицизм орыс әдебиетіндегі – белгілі бір бағдары, өнер, придававший ерекше мәні бар осындай жанрлар, эпикалық поэма, ода, трагедия. Жанрының негізін қалаушы ын болып саналады Ломоносов, трагедия «Сумароков. В оде совмещались публицистика және лирика. Комедия болған тікелей қатысы античным мезгілдеріне, ал трагедиях повествовалось қайраткерлері туралы отан тарихы. Туралы айта отырып, ұлы ресей қайраткерлері кезең классицизм, туралы айта кеткен жөн Державине, Княжнине, Сумарокове, Волков, Фонвизине және т. б. Көбіне әдеби ағым мен бағытты ажыратпайды, оларды біртұтас ұғым ретінде таниды. Синонимдік мәнде қарастырады. Мысалға академик З.Қабдолов. Русский классицизм." Одна из первых обучающих лекций по литературе в 9 классе. Рассказ учителя сопровождается слайдами с текстом, чтобы ученики могли без суеты записать основное. Классицизм (лат. classіcus – ең үлгілі) – 17 – 19 ғасырлардың басында әдебиет пен өнерде өріс алған көркемдік бағыт. Әдебиеттегі Классицизм Ежелгі Грекия мен Ежелгі Римнің классиклық әдеби.



мақал мәтелдердің түрлері - мақал мәтелдердің мағынасын түсіндіру [Читать далее...]

Мақал мәтелдердің мағынасын түсіндіру туралы Мақал-мәтелдер ✍️ Жiгiттiң құны жүз жылқы, Ары мың жылқы. «Құны» деген сөздің синонимдерін атаңыз. Ол сөздің. Мақал-мәтелдердің жалпы мағынасы оның құрамды компоненттердің тура мағыналарынан туындаса, мәтелдердің жеке мағынасы оның астарлап айтылған ауыспалы, идиомалық мағыналары негізінде қалыптасады. Мақал мен мәтелдің айырмашылығын ажыратудың да бір өлшемі осы. Қазақ мақал-мәтелдерінің табиғатын зерттеген ғалымдардың бірі – М.О.Әуезов өз ойын былайша топшылайды: «Мақал-мәтеледер дегеніміз – халықтың нақыл сөздері, белгілі бір ойды ықшам түрде ұтымды өткір етіп айтып беретін кестелі сөз» дей келіп, мақал-мәтелдердің айырмашылығн ол: «Мақал толық тұлғалы болады, ойы тұтас келеді, әдетте, ол бір немесе бірнеше толық сөйлемнен құралады. Мақал мәтелдердің құрамындағы әр сөздің орны тұрақты болады. Ондағы сөздердің орнын ауыстыруға немесе бір сөзін басқа сөзбен алмастыруға келмейді. Мақал – мәтелдерді әртүрлі тақырыптары бойынша жинақтап, мағынасын ашу, сөйлемдерге синтаксистік талдау жасап үйрену. Дескриптор: Мақал – мәтелдерді білді. Мақалды ажыратты. Мәтелді ажыратты. Мақал – мәтелдердің түрлерін атады. Мақал – мәтелдерге синтаксистік талдау жасады. Тілдік мақсаттар/ зерттеу дағдылары. Тірек сөздер: халық ауыз әдебиеті түрлері. Тыңдалым. Айтылым. Мағынасы бар мақал мәтелдер мағынасымен ұрпаққа аманаттау – ұстаздың ғана емес, барша қауымның ата-бабалар алдындағы парызы. Мақал – мәтелдер фразеологиялық бірліктің басқа түрлері сияқты сөйлеу үстінде бірден түйдек күйінде пайда бола салмай, алдын – ала ойлау процесінде әзірлеген даяр қалпында жұмсалады.Яғни ор қазу тіркесінен тілдің дамуы барысында «Біреуге ор қазба» деген мәтел, одан «Біреуге ор қазба, өзің түсерсің» деген мақалдар пайда болған. г) Мақал – мәтелдің нақыл сөздермен ара қатынасы. Мұны ММ-дің прагматикалық мәнінің олардың этнолингвистикалық уәжділігіне негізделуімен түсіндіруге болады. Тіліміздегі ұзын саны он бес мыңға жуықтайтын мақал-мәтелдердің мән-мағынасын қабылдауда реципиенттердің ол оралымдардың пайда болу. Мақал мәтелдердің тақырыптары әр алуан. Ол халықтың әлеуметтік шаруашылық, рухани өмірін түгел қамтиды. мағынасын түсіндіру. Епті,есті сөздерінің мағынасын түсіндір. Кесте толтыру. Мақал-Мәтелдерді Оқытудың Тілдік Ерекшеліктері Түйіндеме Мақал-мәтелдердің тілі қарапайым және өте көркем, сөздік құрамы бай. Сөйлем құрылысы жағынан жеңіл, әсерлі болып келеді. Мақал мәтелдердің көпшілігі образды, бейнелі түрде келіп, астарлы, ауыспалы мағынасында ұғынылады. өзара ерекшеліктерін түсіндіру, мақал мәтелдердің шығу тарихынан толық мәлімет беру. Мақал мәтелдердің көпшілігі образды, бейнелі түрде келіп, астарлы, ауыспалы мағынасында ұғынылады. өзара ерекшеліктерін түсіндіру, мақал мәтелдердің шығу тарихынан толық мәлімет беру. Қазақ мақал мәтелдері. Қазақтың мақал мәтелдері. Мақал мәтелді жай сөйлем. Мақал мәтелдің компоненттерін вариант сөздермен ауыстыру. Мақал мәтелдердің нақыл сөздермен арақатысы. Фразеологизмдердің мақал- мәтелдерге қатысы Мақал- мәтелдердің адам өміріндеқамтымайтын саласыжоқ. Соның бәрін аз сөзбен көп мағыналы етіп білдіреді. Халық: «Тұз астың дәмін келтірсе, мақалсөздің сәнін келтіреді. Мақал- сөздіңатасы. Сөздің көркі мақал. Мақалсыз сөз- татымсыз аспен тең. Мақал- сөздің тұздығы»- деп тұжырымдайды. Біріншісі берілген мақал- мәтелдерді түрлеріне қарай ажырату керек, мақал- мәтелдердің сыңарын тауып, аяқтау керек. Екіншісі белгілі бір сөздер беріледі, сол сөздерге ұйытқы сөздерді тауып, сөз тіркестерін құрастыру керек. 1- ші тапсырма. Біртұтас жүйесін, тұлға-тұрпаты мен мән-мағынасын сақтап қалған әрбір мақал-мәтелдердің ішкі формасынан, яғни мағынасынан ұлттық діл, мәдени-ұлттық нақыш айқын көрінеді.


блокировка экрана при разговоре samsung
адамгершілік құндылық эссе
турайя телефон цена
ұлпалық газ алмасу себептері
өзіндік білім көтеру жоспары ағылшын тілі

.
==============================================================

~~~~~ ақын жазушылардың шығармалары ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.