HOME

аударма түрлері - аударма терминіне анықтама

페이지 정보

작성자 Mayra 댓글 0건 조회 18회 작성일 24-07-05 19:56

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
аударма түрлері - аударма терминіне анықтама [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Аударма деген жалпылама ұғым ауқымында жатқан барлық құбылыстар (ауызша аударма, жазбаша аударма, еркін баяндау, әңгіме ету және т.т.) адамзат мәдениетімен, адамның мағыналық қызметімен. Тақырып 2 Аударма теориясының пәні. «Аударма» ұғымына анықтама. Түпнұсқаға тең аударма мәтін жасау. Коммуникативтік тепе-теңдіктің функционалдық, мазмұндық. Бархударов трансфор- мация терминіне сүйене отырып өзінің ау- дарма концепциясын құрады. «Лингвистикалық аударма теориясының пəні аударма үдерісін тіларалық. Аударма және аударматану бойынша негізгі екі мәселелер шеңбері бар.Бірінші мәселелер шеңбері бұл аудару шекараларының мәселелері, яғни, мәтінді аудару мүмкіндігімен байланысты. Аударманың түрлері. Аударма түрліше тұрғыдан мынандай түрлі бөлінеді. Аударма тілдік өзгешеліктерге байланысты ана тілден басқа тілге аудару, өзге тілден өз. Жаттығу. Аударма кәсіби қызмет ретінде. Аударма әрекет процесі ретінде. Аударма қызметінің нормативтік базасы. Аударманың теориялық үлгілері. Аударманың теориялық үлгілеріне шолу. Аударманың түрлері Аударма түрліше тұрғыдан мынандай түрлі бөлінеді: 1) аударма тілдік өзгешеліктерге байланысты ана тілден басқа тілге аудару, өзге тілден өз тілге аудару деп екі түрге бөлінеді. Аударманың тілдік негіздеріне мыналар жатады: 1) аударма алғашқы емес, қайталанатын қызмет; 2) бұл қайталанатын қызмет табиғи тілдердің материалы тілдің нормалық-бағалық сәйкестік жолымен. Аударма түрлерін анықтауда бірізділіктің жоқ екендігін атап көрсеткен. Мақала ғылыми-көпшілік стильде жазылып, қалың оқырманға арналған. В статье рассматриваются основные виды и. Осыдан келіп ол аударманың қызметіне төмендегідей анықтама береді: аударма қызметі – бұл тіларалық, мәдени-эстетикалық бөгеттерді бұзу [3, б. 144]. Лингвист. Аударма ұғымына тереңірек үңілетін болсақ, С.Б. Белединскаяның айтуы бойынша, аударма дегеніміз адамның рухани іс- рекетінің тілдік. Аударма дегеніміз ең қарапайым анықтама бойынша – бір тілдегі ойды. ауызша немесе жазбаша түрде екінші тілде беру. Аударманың шығыуын ғылым. адамзат. Синхрондық аударма дегеніміз – аудармашы түпнұсқаның сөзін тыңдай отырып, сонымен бірге аударылатын ауызша аударманың бір түрі, синхрондық аударма техникалық. Сонымен қатар аударма ғылымын зерттеуге өз үлестерін қосып жүрген қазақ ғалымдарының да пікірлеріне шолу жасалған. Жəне де əр аударма түрлерінің өзіне тəн ерекшеліктері, ғалымдардың.



4-5 жастағы балалардың даму ерекшеліктері - 5 жастағы баланың сөздік қоры [Читать далее...]

Үш жасқа толған баланың сөздік қоры 1000 сөзден астам болуы мүмкін. бала 4-5 сөйлемнен әңгіме құрай алады. оның сөйлеуі күрделі де сауатты да бола бастайды. Балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, ауызекі сөйлеуді, сөздік ерте жас тобы – 1 жастағы балалар; 5 жастағы балалар. 6. Үш жастағы баланың сөздік қорында сөзге дейін болады. Қыз балалар өздерінің құрдастарына қарағанда ерте сөйлей бастайды. Осы кезеңде. Бастайды. Ерте балалық шақпен салыстырғанда, мектеп жасына дейінгі баланың сөздік қоры үш есе артады. 6-7 жастағы балалардың лексикасы 4-5 мың сөзге жетуі мүмкін [2]. Мектеп жасына дейінгі баланың сөздік қоры тек зат есімдердің және шылау сөздердің есебінен де тез өседі. Егер бала грамматика заңдары бойынша сөйлеудегі. Міндеттері: балалардың мемлекеттік тілді үйренуге қызығушылығын ояту; қазақ тілінде қарапайым ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру (түсіну және сөйлеу); балалардың лингвистикалық. І. 4-5 жастағы балалардың психологиялық даму сатыларын анықтаудың теориялық негіздері 1.1.Мектепке дейінгі балалық шақтағы баланың дамуының. Балабақшаға барған баланың жетістіктері: Бала балабақшадан көп нәрсені үйренеді. Ақыл -ой жағынан да, дене дамуы жағынан да, жетіліп, эмоциялары мен сезімдері дамиды. Тәрбиеші балаларға. Download Citation СӨЙЛЕУ ТІЛІНІҢ ЖАЛПЫ ДАМЫМАУЫ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ (4-5 ЖАС) БАЛАЛАРДЫҢ ҰСАҚ МОТОРИКАСЫНЫҢ. І. 4-5 жастағы балалардың психологиялық даму сатыларын анықтаудың теориялық негіздері 1.1.Мектепке дейінгі балалық шақтағы баланың дамуының. 4-5 жасында балада дүниеге деген көзқарас қалыптасады. Ол өз қолымен түрлі қолөнер жасай бастайды. Осы сәтте ересектер нәрестеге өзі көп нәрсе істей.


kunim beysenbi текст
қазақ әдебиеті 6 сынып тапсырма
құс су күн өсімдік
жобалап оқытудағы еліктеу ойындарының негізгі қызметтері
қозы көрпеш баян сұлу авторы

.
==============================================================

~~~~~ жастық шақ туралы өлең ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.