HOME

бастауыш сынып қазақ тілін оқыту әдістемесі курстық жұмыс - қадашева қ…

페이지 정보

작성자 Glen 댓글 0건 조회 14회 작성일 24-07-05 04:17

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
бастауыш сынып қазақ тілін оқыту әдістемесі курстық жұмыс - қадашева қазақ тілін оқыту әдістемесі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Презентация, доклад Қазақ тілін оқыту әдістемесі. Вы можете изучить и скачать доклад-презентацию на тему Қазақ тілін оқыту әдістемесі. Презентация на заданную тему содержит 18 слайдов. Для. Қазақ тілін оқыту әдістері жаңа жағдайдағы «Оқыту әдістемесі» деп отырғанымыз- «оқушы-мұғалім» ұстанымының өзара тығыз байланыстылығы. Демек, мұнда бірінші орында оқушы тұрады және. Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқыту әдістемесі Мазмұны Кіріспе 3 1. Қазақ тілі пәні және оны оқыту 7 1.1. Бастауыш сыныптарында қазақ тілін оқыту. Қамтиды: стенокардия қазақша протокол Қазақ тілін оқыту әдістемесі -ғылым; бастауыш сыныптағы қазақ тілі – оқу пәні; сауат ашу әдістемесі; әдебиеттік оқу әдістемесі; фонетиканы оқыту. 1.Бастауыш сынып оқушыларына қазақ тілін сөйлесім әрекеті арқылы нені қалыптастырады? 2.Қазақ тілі пәнін оқыту үдерісі қандай әрекеттер арқылы жүзеге асады? Қазақ тілін оқыту әдістері жаңа жағдайдағы «Оқыту әдістемесі» деп отырғанымыз- «оқушы-мұғалім» ұстанымының өзара тығыз байланыстылығы. Демек, мұнда бірінші орында оқушы тұрады және. Қазақ тілін оқыту методикасының ғылыми-зерттеу әдістері Мектепте оқылатын барлық пәндер сияқты қазақ тілін оқыту методикасының да ғылыми-зерттеу әдісі бар. Сондықтан болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін дайындауда қазақ тілін оқыту әдістемесі пәнінің маңызы зор. «Қазақ тілін оқыту әдістемесі» пәнінің мақсаты қазақ тілін оқыту әдістемесі. Жұмыс түрі: Курстық жұмыс Тегін: Антиплагиат Көлемі: 26 бет Таңдаулыға: Жоспар: КІРІСПЕ: Қазақ тілін оқыту әдістемесі және оның зерттеу нысаны. І ТАРАУ 1.1.Қазақ тілі әдістемесінің мәселелері. 1.2.Қазақ тілін оқытудың мақсаттары мен міндеттері. 1.3.Қазақ тілі және пәнаралық байланыс. ІІ ТАРАУ ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ПРИНЦИПТЕРІ. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін «Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі» пәнінен Филология:Қазақ тілі, 6В01710-Қазақ тілі мен. Курстық жұмыс: Қазақ тілі Бастауыш сыныпта сан есімді оқыту әдістемесі. Мазмұны. Кіріспе. I. Бастауыш мектепте граматиканы. Қазақ тілін оқыту әдістемесі қазақ тіл біліміне тығыз байланысты қарастырылады. Тілде дамымай, өзгеріске ұшырамай, бір қалыпта қалып қоятын мәңгілік ешнәрсе. Нысаны, мазмұны, зерттеу әдістері мен тәсілдері бар. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің зерттейтіні оның оқыту жолдары мен. жағдайлары туралы заңдылықтар. Бұл. Қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы. оқу пәні Жоспары: 1. Бастауыш мектепте қазақ тілін оқытудың мақсаты мен міндеттері. 2. Пәннің басқа ғылымдармен байланысы. 3. Әдіс туралы ұғым. № 2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі педагогика ғылымының бір саласына жатады. 1) бастауыш мектеп пен орта мектептегі қазақ тілі пәнінің мақсатын, ерекшелігін. Қазақ тілін оқыту әдістемесі қазақ тіл біліміне тығыз байланысты қарастырылады. Тілде дамымай, өзгеріске ұшырамай, бір қалыпта қалып қоятын мәңгілік ешнәрсе.



драмалық шығармалардың ерекшеліктері - драмалық образ мысал [Читать далее...]

Тек тілдік құралдармен образ сомдайтын лирика мен эпостан айырмашылығы драма екеу құралды да пайдалана отырып, жазушыға сахна беретін құралдарды да. Драмалық шығармалардың құрылымы ондағы оқиға мен тартыстардың даму қарқынына және ауқымына байланысты көріністерге, актілерге, бөлімдерге бөлінеді. Ал композициялық тұрғыдан Драмада оқиғаның (тартыстың) басталуы, шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімін табуы болады. Драмалық тек, драмалық бейнелеу. Әдебиеттің ең қиын жанры – драма екендігі. Драмалық туынды мен театр байланысы. Драмалық тектің. Болғанымен драмалық шығарма емес. Эпостың драмадан ерекшелігі – эпостың кӛлемі кең, уақыт Жырдың халықтық нұсқасында Жарқын образы. 69-СҰРАҚДРАМАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫҢ КӨРКЕМДІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ТАЛДАУ ЖАСАУӘдебиеттің басқа жанрына қарағанда драмалық шығармаларды оқытудың өзіндік ерекшелігі бар. Ол ерекшелік драмалық туындылардың жанрлық. Драмалық жанр бұл аудитория алдында ұсынылатын және диалог форматында жазылған жанр. Мысалы Ромео мен Джульетта. 1-ерекшелік. Драмалық шығарманың көлеміне шек қойылады. Драматург шындық пен образды шағын көлемге сыйдыруы керек. 11-сыныпта оқытылатын Шахмардан Құсайыновтың «Томирис» драмасын талдасақ. Драматургия (гр. δρᾱμᾰτουργῐ́ᾱ) — қандай да бір халықтың немесе жазушының белгілі бір дәуір мен кезеңдегі драмалық шығармаларының жиынтығы. Драмалық шығармалардың ерекшелігі – тұтасымен сөйлеушілердің сөздері болып келетіндігінде. Драмалық шығармаларда жазушының сипаттауы, баяндауы болмайды. Драмалық шығармаларды оқу. Ulagat. Драмалық шығармаларды оқу.Көркем шығарманы м.ж.д.б драмалаудың ерекшеліктері. Драмалық шығармаларды оқығанда, оның өзіне тән ерекшелігі ескеріледі. Мысалы, Амантайды, Ботакөзді, таңғы дұғалар тыңдау Асқарды ұнатсақ, Итбайды, Мадиярды, дықтан болса'керек, драмалық шығарма жазудың, драмалық образ жасаудың. Драмалық шығарма театрға арналып жазылады да, сахнада нағыз көркемдік қуатына ие болады. Драма бастапқы кезде хор, диалог, би, айтыс, пантомимомен аралас. Драмалық шығарманың сюжеті. Драмалық шығармалардың жанры. Драмалық шығарманы оқыту түсінігі. Драмалық шығарманы мәнерлеп оқу. Мектепте драмалық шығарманы оқытудың әдіс тәсілдері. Драмалық тек, драмалық бейнелеу. Әдебиеттің ең қиын жанры драма екендігі. Драмалық туынды мен театр байланысы. Драмалық тектің жанрлық түрлері (комедия, трагедия, драма), олардың жанрлық. Осы мақсаттан барып зерттеудің мынадай міндеттері шығады: oo драмалық шығармалардың өзіндік ерекшеліктерін айқындау жүйелеу; oo драманы оқытудың дидактикалық және әдістемелік мақсат.


аренда квартир по ташкентской
никольский собор алматы
киа ев 6 цена казахстан
отаршылдық перевести на русский
отказаться от денег во сне

.
==============================================================

~~~~~ 6020 что за номер ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.