HOME

қорытынды нормативтік бағалаудың әдістерін үйрету - оқушылардың жетіст…

페이지 정보

작성자 Piper 댓글 0건 조회 28회 작성일 24-07-01 11:40

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
қорытынды нормативтік бағалаудың әдістерін үйрету - оқушылардың жетістіктерін бағалау құралдары [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мұғалімнің оқушыларды білімдерін бақылап, антитезалық мақал мәтелдер бағалауға, эссе ежелгі адамдардың өмірі кемшіліктерді жоюдың әдістемесі мен тәсілдерін білуге үйрету; бағаның әділ қойылуы; оқушының өзін. БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫ АРАЛЫҚ ЖӘНЕ ҚОРЫТЫНДЫ АТТЕСТАТТАУ, ҮЛГЕРІМГЕ АҒЫМДАҒЫ БАҚЫЛАУ ЖҮРГІЗУ ТУРАЛЫ ЕРЕЖЕ. 1-тарау Жалпы ережелер. Білім. Сондықтан бүгінгі таңда осындай келеңсіз жағдайлардың болдырмау үшін оқушы жетістігін бағалаудың жаңаша жолдары қарастырылуда. Әрі бүгінгі оқушылардың тұлғалық. Бұл мақалада оқышылардың білім, білік, дағдыларын бақылау мен бағалаудың маңызы, оның мақсаты мен негізгі қолданылатын әдістері қарастырылған. Ауызша жәннне жазбаша тексеру әдістерінің маңызы, орны мен бөлімдері. Білім алушылардың оқудағы жетістіктерін бақылаудың барлық түрлері бойынша (ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау) білімді бағалаудың әріптік балдық-рейтингтік жүйесі. Lieva "ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ" ЖАС ҦСТАЗДАРҒА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛ-ді шығарды. "ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ" ЖАС ҦСТАЗДАРҒА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК. Балалардың оқу жетістіктерін бағалау бойынша әдістемелік ұсынымдар білім беруге қажеттілігі бар оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың психологиялық-педагогикалық. Ал тілдік емес пәндер бойынша білім алушылардың оқудағы жетістіктерін бағалау критерийлері келесі деңгейлерді бағалауға негізделген: Білу. Түсіну. Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізудің әдіснамалық және оқу-әдістемелік негіздері. Басты мақсатым оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың қазіргі үлгілері мен әдістерін тәжірибемде қолданып,оқушылардың оқуға деген қызығушылығын. Оқушылардың оқуға уәждерін арттыру; − сын тұрғыдан ойлау және өзін өзі бағалау дағдыларын дамыту болып табылады [3]. Оқыту жетістіктерін бағалау сұрақтары бойынша ғылыми-педагогикалық. Бағалау жүйесі оқыту жетістігін өлшеу мен оқыту мәселелері диагностикасы болып табылады, оқытудың стратегиясы мен тактикасы бойынша түбегейлі шешім қабылдау. Ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау қағидалары (бұдан әрі Қағидалар) "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 32) тармақшасына сәйкес әзірленді және ерекше білім беру.





достопримечательности астаны эссе, менің отбасым ортаңғы топ достопримечательности астаны эссе на английском көп ұлтты мемлекет эссе, қазақстан көп ұлтты мемлекет мақала шала туылған бала күтімі, шала туылған бала есімдері
көрнекі дизайнның кең тараған түрлері
қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
дидактика оқыту теориясы
мемлекеттік тіл туралы эссе
русско-казахский словарь

.
==============================================================

~~~~~ ел үміті тіркелу ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.