HOME

температура калай котеруге болады - баланын кызуы котерилсе не истеу к…

페이지 정보

작성자 Trudy Bleakley 댓글 0건 조회 56회 작성일 24-06-02 07:23

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
температура калай котеруге болады - баланын кызуы котерилсе не истеу керек [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сауал қойыңыз. Сұрак: Менин жас кезімнен бастап мұрным бітеліп қала береді соны қойдыру үшін не істеу керек дәрімен емдеуге болама және денсалығыма зиянсыз жағын айтсаңыз. Жауап: Cізге Лор. Салемметсизбе маган комектесинизши екиншим калаи котеруге болад катты калап журмин отиниш аркалай келеди овуляцияны калай есептеуіме болады уйленгениме 6 ай болады буйыртса тезирек. 3 жастағы баланың мінез-құлқына тән негізгі белгілер: Негативизм баланы өз қалауына қарсы әрекет етуге мәжбүр етеді. Бала өзінен өтініш етіп сұрағанды жасағысы келмегеннен емес, өзінен осы. Бөтен адамдардың қатысуымен дене температурасын қалай көтеруге болады? Қолтыққа бір нәрсе бекітіле алады. Бұл нәрсе өте жылы болуы керек, сондықтан термометрдегі сынап қалаған мәнге жетеді. Адамның денесінің температурасын әртүрлі ынталандырғыштармен қолдана отырып, қолды көтеру арқылы қалай көтеру керектігі туралы айтылған. Алайда дененің температурасын жасанды түрде көтерместен бұрын, бұл манипуляциялар теріс салдарға әкелетіндіктен, миллион рет ойластыру керек. Жылулықты жоғарылату өте адамның иммундық жүйесін өшіреді. Есіңізде болсын, жоғары температура емес, жалпы жағдайы мен ауру қауіпті. Мысалы жәй тұмау кезінде температура 39 болуы мүмкін,ал менингит 38 температура фонында жүруі мүмкін. Сонымен дене қызуын түсіру жолдары: Ең бірінші: артық қымтамау,керісінше терезені ашып желдетіп,үстіндегі қалың киімдерді шешу; жеткілікті сұйықтықпен қамтамасыз ету,(су,компот беру); зорлап тамақ бермеу,өзі қалағанша жегізу. Температураны қай кезде түсіреміз. Нәресте дүниеге келгеннен кейін алғашқы күндері бұл ортаға үйренгенге дейін дене қызуы жоғарылау (37,0–37,4°C) болады. Бірнеше аптадан кейін біртіндеп қалпына түседі (36,0–37,0°С). Әр баланың ағзасы түрлі болатындықтан, дене қызуының бар-жоқтығы былай анықтауға болады. Қалыпты кезеңде дене қы0°С болып, келесі к5-ке көтерілсе, высокая вероятность иммунологического бесплодия алаңдауға болады. Ал, егер күнделікті қы0°С бола тұра, ешқандай жайсыздық байқалмаса. Нәрестелерде дене температурасы жиі көтеріледі. Ата-аналар оны қалай тез азайту керектігін білулері керек. Барлық сүйетін ата-аналар нәрестенің температурасын қалай төмендетуге болатындығын білуі керек. Егер білім болмаса, баланы дереу маманға көрсету керек. Антипиретиктерді қабылдау ережелері. Баланың температурасы көтеріліп жатса, ол оның ауырып қалғандығын білдіреді, сондықтан ата-ана жылдам әрекет етуі қажет. Егер бала ұзақ уақыт бойы жоғары температурамен жатса, ол бүкіл ағзаға әсерін. Баланың бөлмесінде қолайлы жағдай жасау: салқын, ылғалды ауа (бөлме ішіндегі ең қолайлы температура 16-18 градус, ылғалдылығы 40-60%). 2. Балаға жылы киім кигізіңіз, бірақ шамадан тыс қымтап киіндірудің қажеті жоқ. 3. Балаға көбірек сұйықтықты ішкізіңіз. Есіңізде болсын, жоғары температура емес, жалпы жағдайы мен ауру қауіпті. Мысалы жәй тұмау кезінде температура 39 болуы мүмкін,ал менингит 38 температура фонында жүруі мүмкін. Сонымен дене қызуын түсіру жолдары: Ең бірінші: артық қымтамау,керісінше терезені ашып желдетіп,үстіндегі қалың киімдерді шешу; жеткілікті сұйықтықпен қамтамасыз ету,(су,компот беру); зорлап тамақ бермеу,өзі қалағанша жегізу. Температураны қай кезде түсіреміз. Баланың температурасы көтеріліп жатса, ол оның ауырып қалғандығын білдіреді, сондықтан ата-ана жылдам әрекет етуі қажет. Егер бала ұзақ уақыт бойы жоғары температурамен жатса, ол бүкіл ағзаға әсерін.



тұлғаның дамуы педагогика - тұлғаның дамуының негізгі күштері [Читать далее...]

Білуі керек: жеке тұлға психологиясының оның психикалық құрылымына Тұлғаның дамуы. МӨЖ-3 мазмұны: Эго психология – бұл психоанализ дамуының нəтижесі. Педагогтың тәрбиелік іс — әрекетіндегі басты мақсат – жеке тұлғаның өзіндік дамуына көмектесу, оның шығармашылық потенциалын жүзеге асыру. Жеке тұлғаның дамуы Гуманистік көзқарастар 3. • Мақсаты: Қалыптасып келе жатқан жеке тұлғаның әлеуметтік тәжірибені меңгертіп, оны жан-жақты үйлесімді етіп дамыту. Педагогикадағы тұлғаның дамуына байланысты проблемалар. Жоспары: 1. Тұлғаның даму процесі. 2. Нəсілдік жəне қоршаған орта. 3. Іс-əрекет жəне тұлға дамуы. Тұлғаның психикалық дамуының факторлары. Тұлғаның психологиялық құрылымы. Психология личности. Тұлғаның қалыптасуы мен дамуы. Тұлға туралы жалпы ұғым. Тұлға туралы жалпы түсінік. Тұлғаның психикалық дамуының факторлары. Тұлғаның психологиялық құрылымы. Психология личности. Тұлғаның қалыптасуы мен дамуы. Тұлға туралы жалпы ұғым. Тұлға туралы жалпы түсінік. Негізгі ұғымдар: жеке тұлға, индивид, даралық, даму, тәрбие, қалыптастыру, жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуының факторлары; қозғаушы күштер. Дамудың қозғаушы күші-қарама-қарсылықтар күресі. Адамның дамуы ішкі жəне сыртқы жағдайлармен анықталады. 3.2. Нəсілдік жəне қоршаған орта. Тұлға дамуының негізгі факторлары: A) Ойын, оқу, еңбек. B) Тәрбие, қоршаған орта, тұқымқуалаушылық, іс-әрекет. Тұлға түсінігі. Тұлғаның дамуы, қозғаушы күштер және дамудың заңдылықтары. Тұлғаның дамуындағы іс-әрекеттің және қарым-қатынастың ролі. Тұлғаның дамуындағы. Жақсы тенденциялар, оның дамуының стимулы мен реттеушісі болып табылады. Тұлға дамуы және өзіндік санасы. Психология ғылымы тұлғаның психикалық өміріне. Тұлғаның қалыптасуы мен дамуы үлкен мəселе екенін бір сөзбен жеткізіп айту өте қиын. Сонымен, кəсіби дамудың негізгі ерекшеліктері кəсіби байлықтар. Тұлға дамуын зерттеудегі педагогика үшін ең маңызды мәселелер интеллектуалдық, арнайы қабілеттердің және моралдік қасиеттердің тұқым қуалауы. Қабілетті тұлғаның жеке-психологиялық ерекшелігі, белгілі біріс-әрекетті нәтижелі орындау шарты десек, нышанды қабілетті дамытуға қажетті потенциалдық мүмкіндіктер деуге болады. Тұлғаның қалыптасуы мен дамуы үлкен мəселе екенін бір сөзбен жеткізіп айту өте қиын. Сонымен, кəсіби дамудың негізгі ерекшеліктері кəсіби байлықтар. Жеке тұлға, сондай-ақ, курсы бровей цена психологиялық дамудың белгілі бір деңгейіне ие. Жеке тұлға — бұл интегративті жүйе, әлдебір ыдырамайтын тұтастық. Алайда, жеке тұлғаны.


баурап алатын дидарын кандай скачать кавер
атасу казахстан
расследование январских событий
шуаш деген не
бесеудің хаты мақсаты

.
==============================================================

~~~~~ 497 приказ мон рк ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.