HOME

қан туралы презентация - қан типтері

페이지 정보

작성자 Ila 댓글 0건 조회 83회 작성일 24-05-30 01:46

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=қан+туралы+презентация+қан+типтері
 
 
қан туралы презентация - қан типтері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қан топтары туралы ілім Ландштейнер (1901 ж.), Ян Янский (1903 ж.). АВО жүйесіндегі қан топтарының жіктелуі I – Оαβ (40-50%) II – Аβ (30-40%) III – Вα (10-20%) IV – АВо. Содержание 1. Қан жүйесі туралы түсінік. Қанның қорғаныстық қызметі. Қан топтары 2. Қан, лимфа, ұлпааралық сұйықтық организмнің ішкі ортасын құрайды. 3. Қан құрамы Қанның жалпы мөлшері дене салмағының 6-8%-ын 5. Плазма құрамы Су 90-92% Құрғақ қалдық 8-10% Органикалық заттар 7-9% Бейорганикалық заттар ~1% 6. Қанның физикалық-химиялық қасиеттері 1. Бауыр аурулары (цирроз, гепатит, бауыр ісінулері немесе бауырлық метастаздар); Уланулар; Жедел және созылмалы қан кету; Күйік аурулары; Гломерулонефрит; Жарақат. НҰРҚАСЫНҚЫЗЫ ҚҰРЫҚ 2011 fСабақтың мақсаты: • 1. Қанның құрамы мен қасиеттері туралы білім негіздерін беру; • 2. Қанның құрамының өзгерістеріне байланысты. Қан құрамы, плазма құрамы. Қанның физикалық-химиялық қасиеттері. 3. Эритроциттер. Гемоглобин. Гемолиз. 4. Лейкоциттер, саны, түрлері, маңызы. 5. Қан туралы жалпы түсінік Презентация Презентациялар Қан туралы жалпы түсінік Скачать Слайдты толықтай көру Презентация қосу СӨЖ Тақырыбы: Қаннық биохимиялық көрсеткіштері және олардың өзгерулері Орындаған: Қабылахметова Алтынай Топ: ВМ-801 Тексерген: Билялов Е.Е. f Жоспар: І Кіріспе ІІ Негізгі бөлім 2.1. Қан туралы жалпы түсінік 2.2. Қан Молдақасым Бақыт 203 Б 2. Қан туралы мәлімет • Қан (гр. haemo ;лат. sanguis — қан) — ағзадағы ішкі сұйық ортаның бірі. Ол қантамырларының тұйық жүйесін бойлай ағып, тасымалдау қызметін атқарады. Қан барлық мүшелердің жасушаларына қоректік заттар мен оттегін жеткізеді және тіршілік әрекетінің өнімдерін зәр шығару мүшелеріне тасымалдайды. Жоспар: Қан организмнің ішкі ортасы ретінде. Гомеостаз. Қан құрамы, плазма құрамы. Қанның физикалық-химиялық қасиеттері. Эритроциттер. Гемоглобин. Гемолиз. Лейкоциттер, саны, түрлері, маңызы. Тромбоциттер. Гемостаз туралы түсінік. Қан топтары. Резус фактор. Қан құю негіздері. 2. Қан, лимфа, ұлпааралық сұйықтық организмнің ішкі ортасын құрайды. Қан топтары туралы ілім Ландштейнер (1901 ж.), Ян Янский (1903 ж.). АВО жүйесіндегі қан топтарының жіктелуі I – Оαβ (40-50%) II – Аβ (30-40%) III – Вα (10-20%) IV – АВо. Ол қантамырларының тұйық жүйесін бойлай ағып, тасымалдау қызметін атқарады. Бұл салмақтың шамамен 7 пайызы. Ересек еркектерде қан көлемі шамамен 5,9 л, әйел үшін 3,9 литр. Қанның құрамы мен қасиеттері БИОЛОГИЯ (VIII СЫНЫП) АҚМЫРЗАЕВА МҮГІЛСІН НҰРҚАСЫНҚЫЗЫ ҚҰРЫҚ 2011 fСабақтың мақсаты: • 1. Қанның құрамы мен қасиеттері туралы білім негіздерін беру; • 2. Қанның құрамының өзгерістеріне байланысты оқулықтан тыс гематология және диагностикалау туралы мәліметтер беру; • 3. Қанның құрамы мен қасиеттері. 1 Қанның қызметі 2 Қан жүйесінің физиологиясы және оның жастық ерекшеліктері 3 Қанның құрамы мен қасиеттері 3.1 Лейкоциттер 3.2 Тромбоциттер 4 Организмдегі қан қорлары 5 Оқу мен дене еңбегінің қанға әсері 6 Қан топтары 7 Дереккөздер Қанның қызметі Қан келесі қызмет атқарады.



дәстүрлі бағалау жүйесі - дәстүрлі бағалаудың артықшылығы [Читать далее...]

Бағалаудың екі жүйесіндегі тұжырымдамалық ерекшеліктер: Өлшемдік бағалау:жоспарлау, оқыту және бағалау біртұтас үдеріс; -бағалаудың теңгермелі. Критериалды бағалаудың маңыздылығы: ферма не видит интернет бағалау критерийлері нақты оқу мақсаттарын айқындайды, сондықтан білім алушыларға баға оқып. Дәстүрлі бағалау жүйесінен негізгі айырмашылығы – критериалды бағалау жүйесінде сабақтың тақырыбына байланысты оқу мақсатына сай. Дәстүрлі бағалау жүйесі, дәстүрлі бағалаудың артықшылығы Критериалды бағалаудың міндеттері: • Сабақтың әр бөліктеріндегі әр оқушының дайындық деңгейін анықтауға; • Бағдарламаға сәйкес оқу мақсаттарын орындау қабілеті; • Жеке оқушының даму жетістігін бақылауға; • Оқушының білім алу барысындағы қателіктері мен олқылықтарын айқындауға. Әдіснаманы жасау дәстүрлі бағалау жүйесін талдауды және сыртқы бағалаудың дәстүрлі жүйесі халықаралық тәжірибені есепке ала Ресейдің қазіргі қолданыстағы бағалау жүйесі. Q. Дәстүрлі бағалау дегеніміз Q. Әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы бағалау бағалаудың түріне жатады іштей және сырттай бағалау жүйесі. Tags: Question 99. SURVEY. 30 seconds. Report an issue. 0. Тақырыбы: Білім жүйесін бағалау: Бағалау жүйесіндегі кейбір мәселелер. Мақсаты: Оқушылардың оқу білімге деген қызығушылығын арттыра отырып, әрбір оқушының оқудағы күтілетін. Критериалды бағалау – біздің білім беру жүйесіне енгізіліп жатқан жаңа бағалау жүйесі ғой. Дәстүрлі бағалау жүйесінен негізгі айырмашылығы – критериалды бағалау жүйесінде сабақтың. Дәстүрлі бағалау жүйесімен критериалды бағалау айырмашылығы туралы мағлұмат беру; Төмендегі Коучинг жоспары толық нұсқасы емес, тек сізге. Дәстүрлі бағалау жүйесінен негізгі айырмашылығы – критериалды бағалау жүйесінде сабақтың тақырыбына байланысты оқу мақсатына сай. Ата-ана үшін Дәстүрлі бағалау: Дәстүрлі бағалау:жоспарлау, оқыту және бағалау бір-бірінен бөлек үдерістер;-бағалаудың бір ғана құралы немесе стратегиясы пайдаланылады; -бағалау тек мұғалімнің билігінде; -оқушылардың оқу нәтижелерін есепке алу мен есеп берудің бір ғана тәсілі қолданылады. Бағалау жүйесі және оқушылардың оқу жетістіктерін тіркеу білім беру процесінің құрамдас бір бөлігі болып табылады. Бағалау жүйесі оқытудың.


қосымша ақпарат дегеніміз не
развивающие игрушки для детей 6 лет
қан қоюлану себептері
производство сэндвич-панелей в казахстане
казнииоир платные услуги

.
==============================================================

~~~~~ қазақстандағы нанотехнологияның дамуы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.