HOME

платные каналы - отау тв платные каналы

페이지 정보

작성자 Ina 댓글 0건 조회 13회 작성일 24-09-25 04:51

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=платные+каналы+отау+тв+платные+каналы
 
 
платные каналы - отау тв платные каналы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=жұмбақ+бір+ауылда+орта+шаруашылық+үй+бар+еңбек+туралы+жұмбақтар
 
 
жұмбақ бір ауылда орта шаруашылық үй бар - еңбек туралы жұмбақтар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=мейірімділік+жүректе+мейірімділік+туралы+қанатты+сөздер
 
 
мейірімділік жүректе - мейірімділік туралы қанатты сөздер [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=адамдар+ауаның+серпімділік+және+сығылу+ауаның+қасиеті+туралы+дұрыс+деректі+тап
 
 
адамдар ауаның серпімділік және сығылу - ауаның қасиеті туралы дұрыс деректі тап [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=ауа+райы+тоғызбұлақ
 
 
ауа райы тоғызбұлақ [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=сабын+ашық+сабақ+сабын+және+синтетикалық+жуғыш+заттар+қмж
 
 
сабын ашық сабақ - сабын және синтетикалық жуғыш заттар қмж [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
Терапиялық стоматология пропедевтикасының тьюторлары №7 корреляциялық мектеп. Мейірімділік адамның өзге біреуге жылылығын, ізгі ниеті мен лебізін білдіру көрінісі. Мейірімділік адамдар арасындағы сыйластық, кең пейілділік, жанашырлық, ізгі ниет секілді. Начальные классы, Уроки, 4 класс, "Мейірімділік асыл қасиет" тәрбие сағаты. Шөжелерін қос қанатының астына алып, бауырына басты. Бір балапаны сыймай сыртта қалды. Ана айла жасап, балапандарын кезектестіріп бір-бірден тыста ұстап, тоңа бастағанда бауырына алып отырды. Тапсырма:«Кім және не мейірімді?» түсіп қалған сөздерді орнына қою керек. (баяу музыка ойнап тұрады). Күлімдеген. мейірімді. (күн). Кіршіксіз ақ. мейірімді! (қар). -Балалар, барлығымыз шеңберге тұрып, бір-бірімізге жүрек жылуын білдірейік. Балалар бір-біріне кезектесіп есімдеріна сай жылы сөздер айтады, мысалы «Ғазиза, сен ғажайыпсың, Ақжол, сен ақкөңілсің т.б». Қайта сол ақылды басқаратын қасиеттер: мінез, жүрек, мейірімділік және таза ой. «Өзіңді-өзің танысаң – істің басы» деп Шәкәрім айтқандай мен өз сабағымда оқушыларға әртүрлі жағдаяттарды өздігінен шешкізе отырып, әңгімелерді талқылап, өз пікірлерін ортаға салу арқылы, өз жүрегіндегі мейірімділікті айту сонымен бірге жүрек жылуын сезіндіре отырып, қайырымдылық, қамқорлық, жанашырлық сияқты адамгершілік құндылықтарды бала кезден бастап олардың жүрегіне жылулықты қалыптастырамын. Осылар арқылы мейірімділік, қайырымдылық туралы түсініктерін кеңейтеді. Бір-біріне қамқорлық жасауға жетелейді. Абайдың он төртінші қара сөзінде: «Тірі адамның жүректен аяулы жері бар ма?». Мейірімді туралы ұлағатты сөздер Адам бойындағы бағалауға лайық қасиет ақыл емес. Қайта сол ақылды басқаратын қасиеттер: мінез, жүрек, мейірімділік, таза ой. Мақсаты: Балалардың санасына мейірімділік, қайрымдылық ұғымдарын слайд «С. А. Назарбаева» суреттер, маскалар, солва номер қанатты сөздер. Рөлдерде. Адам бойындағы бағалауға лайық қасиет ақыл емес. Қайта сол ақылды басқаратын қасиеттер: мінез, жүрек, мейірімділік, таза ой. Ілмектер: ақыл, мінез, мейірім, мейірімділік, жүрек Федор Достоевский. Bain. Ілмектер: бала, мейірім, шыдам, нақыл, афоризм, қанатты сөздер, тәрбие Мария Монтессори. admin.Мақсаты: 1.Ауаның қасиеттері туралы білімді кеңейту. Ауаның серпімді, сығымды екенін дәлелдеу және тәжірибе арқылы оқушыларға ғылыми түсінік. Білім алушы • Адамдардың ауаның қасиеттерін қолдану жолдарын сипаттайды • Ауаның ластану көздерін атайды • Ауаны ластанудан сақтау жолдарын ұсынады • Жауын-шашынның түзілу үдерісін сипаттайды Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану Жоғары деңгей дағдылары Орындау уақыты 20 минут 1-тапсырма a) Ауаның түрлі қасиеттері пайдаланылған суреттерді белгіле. b) Адамдар ауаның серпімділік және сығылу қасиеттерін қалай қолданады? Адамдардың ауаның қасиеттерін пайдалану жолдарын анықтауда/ мысалдар келтіруде қателіктер жібереді. 4 3.2 Ауа 4.3.2.4 Ауаның табиғаттағы орын ауыстыру процесін түсіндіру Бұл адам ағзасының қай жүйесімен байланысты? Дұрыс жауабын тап. Адам тіршілігінің түрлі салаларында ауаны қолдану жолдарын анықтау. Ауаның ластану көздерін анықтау. Ауа тазалығын сақтау жолдарын және оны тазарту шараларын ұсыну. 4.3.3.2 Атмосферада жауын-шашын түзілу процесін сипаттау. Бағалау критерийі. Білімалушы. Адамдардың ауаның қасиеттерін қолдану жолдарын. сипаттайды. Ауаның ластану көздерін атайды. Адамдар ауаның серпімділік және сығылу қасиеттерін қалай қолданады? 1мысал келтір. тапсырма.
менде де журек бар нурсултан нурбердиев скачать
гидролиздену дәрежесіне әсер етеді
клиника гиппократ костанай цены на услуги
судебная экспертиза рк сайт
полиция мамандығы қандай пән таңдау керек

.
==============================================================

~~~~~ солва номер ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.